'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

Αξιολόγηση Χρήστη:  / 0
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Για σώμα δυνατό, τρώω το σωστό το φαγητό (2)

Σχετικά άρθρα

στο εργαστήριο Πληροφορικής

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας για τη διατροφή ενεπλάκη και το μάθημα της Πληροφορικής (ΤΠΕ- Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών). Έχοντας ως στόχο οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες να αποκτήσουν δεξιότητες σε σχέση με τον υπολογιστή (αποθήκευση, αλλαγή γλώσσας, τονισμός λέξεων, διαχείριση εικόνων) αλλά αποκομίζοντας και οφέλη από το συγκεκριμένο θέμα της διατροφής, επιλέξαμε τα θέματα ενασχόλησης των παιδιών με τους υπολογιστές να αντλούνται από αυτό ακριβώς το θέμα. Δείτε παρακάτω τελικές εργασίες από 3 δραστηριότητές μας.

  • Χρησιμοποιώντας το λογισμικό Kidspiration επέλεξαν ένα αγαπημένο τους τρόφιμο από τα εικονίδια που διαθέτει η εφαρμογή και δίπλα έγραψαν το όνομά τους συμπληρώνοντας το έγγραφο και με το όνομα της ομάδας τους. Αυτά τα καρτελάκια που δημιουργήθηκαν τυπώθηκαν και βρίσκονται στον κάθε έναν υπολογιστή.

  • tag1.jpg
    big image
    tag1.jpg
  • tag2.jpg
    big image
    tag2.jpg
  • tag3.jpg
    big image
    tag3.jpg
  • tag4.jpg
    big image
    tag4.jpg
  • tag5.jpg
    big image
    tag5.jpg
  • tag6.jpg
    big image
    tag6.jpg
  • tag7.jpg
    big image
    tag7.jpg
  • tag8.jpg
    big image
    tag8.jpg
  • tag9.jpg
    big image
    tag9.jpg
  • tag10.jpg
    big image
    tag10.jpg

  • “Στρώνουμε τραπέζι”: τα παιδιά “έστρωσαν” τραπέζι χρησιμοποιώντας το λογισμικό Revelation Natural Art. Σε ένα εικονικό τραπέζι “έφεραν τρόφιμα” και πληκτρολόγησαν τα ονόματα των τροφίμων αυτών.

  • table1.jpg
    big image
    table1.jpg
  • table2.jpg
    big image
    table2.jpg
  • table3.jpg
    big image
    table3.jpg
  • table4.jpg
    big image
    table4.jpg
  • table5.jpg
    big image
    table5.jpg
  • table6.jpg
    big image
    table6.jpg
  • table7.jpg
    big image
    table7.jpg
  • table8.jpg
    big image
    table8.jpg
  • table9.jpg
    big image
    table9.jpg
  • table10.jpg
    big image
    table10.jpg

  • Με το λογισμικό Kidspiration και πάλι, έχοντας ως κεντρική έννοια “τα τρόφιμα” κατέγραψαν κατηγορίες τροφίμων και σε κάθε κατηγορία συνέδεσαν αντίστοιχα εικονίδια. Επίσης, σε ένα προδιαμορφωμένο αρχείο Kidspiration όπου ήδη υπήρχε μια πυραμίδα τα παιδιά έφεραν τα τρόφιμα στην κατάλληλη θέση για να ολοκληρωθεί “η πυραμίδα της διατροφής”. Και η αλήθεια είναι ότι σ’ αυτή τη φάση οι μικροί μας μαθητές ήξεραν πολύ καλά πού να τοποθετήσουν τα τρόφιμα καθώς είχε ασφαλώς προϋπάρξει η δουλειά με τις δασκάλες τους (Λουίζα Ρούσσου και Γλυκερία Τσιρονίκου). Μόνον ένας - δυο ρώτησαν πού θα τοποθετήσουν ένα λαχταριστό σάντουιτς με λουκάνικο και σάλτσα. Τι κρίμα που μπαίνει στην κορυφή της πυραμίδας με τα πολλά λιπαρά!

  • food1.jpg
    big image
    food1.jpg
  • food2.jpg
    big image
    food2.jpg
  • food3.jpg
    big image
    food3.jpg
  • food4.jpg
    big image
    food4.jpg
  • food5.jpg
    big image
    food5.jpg
  • food6.jpg
    big image
    food6.jpg
  • food7.jpg
    big image
    food7.jpg
  • food8.jpg
    big image
    food8.jpg
  • food9.jpg
    big image
    food9.jpg
  • food10.jpg
    big image
    food10.jpg

Μαρία Ιωσηφίδου (εκπαιδευτικός των τάξεων Β1 και Β2 - ειδικότητα Πληροφορικής)

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276261

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.