'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

ανακυκλώνουμε - μέρος 4ο - 5.0 out of 5 based on 1 vote
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 1
ΧειρότεροΚαλύτερο 
Σχετικά άρθρα

"Επί τω έργω"

Η Δ' τάξη έχει αναλάβει την ανακύκλωση στο σχολείο μας. Δεν μαθαίνουμε λοιπόν μόνο πώς λειτουργεί η ανακύκλωση αλλά ενδιαφερόμαστε και για την υλοποίησή της. Φέραμε δύο κάδους στον χώρο που είναι κοντά στο κυλικείο κι αποφασίσαμε να τους διακοσμήσουμε με μικρές αφίσες ώστε να φαίνεται τι δέχεται κάθε κάδος: ο ένας πλαστικά καπάκια (με σκοπό να ενισχύσουμε την προσπάθεια των ατόμων με ειδικές ανάγκες) κι ο άλλος πλαστικά κάθε είδους και τετραπάκ συσκευασίες. Τις αφίσες τις δημιούργησαν τα ίδια τα παιδιά στο εργαστήριο Πληροφορικής αφού πρώτα επισκεφτήκαμε το κυλικείο για να δούμε τα προϊόντα, να τα φωτογραφήσουμε και να καταλάβουμε ποιες από όλες τις συσκευασίες ανακυκλώνονται. Τονίσαμε ότι οι συσκευασίες χρειάζεται να είναι άδειες και το γράψαμε στις αφίσες μας: "ΕΔΩ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ". Σ' αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε και την κ.Μελίνα που διαχειρίζεται το κυλικείο και μας δέχτηκε στον χώρο αυτόν για τη φωτογράφιση.

Παράλληλα, έχουν αναλάβει τα παιδιά του Δ1 και τα παιδιά του Δ2 να παίρνουν τις σακούλες ανακύκλωσης από όλες τις τάξεις και συστηματικά τις αδειάζουν στους κάδους που βρίσκονται στην είσοδο του σχολείου. Σ' αυτήν την περίπτωση παρατηρούμε ότι μαζεύεται κι αρκετό χαρτί για ανακύκλωση. Φροντίζουμε σε άλλον κάδο να ρίχνουμε το χαρτί και σε άλλον κάδο τα υλικά από πλαστικό.

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Περπινιά, Θανάσης Κουβαλάκης, Μαρία Ιωσηφίδου

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276479

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.