Κυκλάδες
Σύρος
Ποσειδωνία Σύρου
κυκλαδικός πολιτισμός
η αρχόντισσα των Κυκλάδων
το Δημαρχείο Ποσειδωνίας
Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου
Για σώμα δυνατό, τρώω το σωστό το φαγητό (2)
Σχετικά άρθρα |
στο εργαστήριο Πληροφορικής
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας για τη διατροφή ενεπλάκη και το μάθημα της Πληροφορικής (ΤΠΕ- Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών). Έχοντας ως στόχο οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες να αποκτήσουν δεξιότητες σε σχέση με τον υπολογιστή (αποθήκευση, αλλαγή γλώσσας, τονισμός λέξεων, διαχείριση εικόνων) αλλά αποκομίζοντας και οφέλη από το συγκεκριμένο θέμα της διατροφής, επιλέξαμε τα θέματα ενασχόλησης των παιδιών με τους υπολογιστές να αντλούνται από αυτό ακριβώς το θέμα. Δείτε παρακάτω τελικές εργασίες από 3 δραστηριότητές μας.
- Χρησιμοποιώντας το λογισμικό Kidspiration επέλεξαν ένα αγαπημένο τους τρόφιμο από τα εικονίδια που διαθέτει η εφαρμογή και δίπλα έγραψαν το όνομά τους συμπληρώνοντας το έγγραφο και με το όνομα της ομάδας τους. Αυτά τα καρτελάκια που δημιουργήθηκαν τυπώθηκαν και βρίσκονται στον κάθε έναν υπολογιστή.
- “Στρώνουμε τραπέζι”: τα παιδιά “έστρωσαν” τραπέζι χρησιμοποιώντας το λογισμικό Revelation Natural Art. Σε ένα εικονικό τραπέζι “έφεραν τρόφιμα” και πληκτρολόγησαν τα ονόματα των τροφίμων αυτών.
-
Με το λογισμικό Kidspiration και πάλι, έχοντας ως κεντρική έννοια “τα τρόφιμα” κατέγραψαν κατηγορίες τροφίμων και σε κάθε κατηγορία συνέδεσαν αντίστοιχα εικονίδια. Επίσης, σε ένα προδιαμορφωμένο αρχείο Kidspiration όπου ήδη υπήρχε μια πυραμίδα τα παιδιά έφεραν τα τρόφιμα στην κατάλληλη θέση για να ολοκληρωθεί “η πυραμίδα της διατροφής”. Και η αλήθεια είναι ότι σ’ αυτή τη φάση οι μικροί μας μαθητές ήξεραν πολύ καλά πού να τοποθετήσουν τα τρόφιμα καθώς είχε ασφαλώς προϋπάρξει η δουλειά με τις δασκάλες τους (Λουίζα Ρούσσου και Γλυκερία Τσιρονίκου). Μόνον ένας - δυο ρώτησαν πού θα τοποθετήσουν ένα λαχταριστό σάντουιτς με λουκάνικο και σάλτσα. Τι κρίμα που μπαίνει στην κορυφή της πυραμίδας με τα πολλά λιπαρά!
Μαρία Ιωσηφίδου (εκπαιδευτικός των τάξεων Β1 και Β2 - ειδικότητα Πληροφορικής)