'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

γέλια και χαρές με το thymio το ρομποτάκι - 5.0 out of 5 based on 2 votes
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 2
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Γέλια και χαρές με το thymio το ρομποτάκι

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων είχε δωρίσει στο εργαστήριο Πληροφορικής ένα ρομποτάκι, το thymio, ως ευχαριστήριο για τη συμμετοχή της ρομποτικής ομάδας του σχολείου μας στον τελικό διαγωνισμό ρομποτικής για τα δημοτικά τη σχολική χρονιά 2015-16. Τους ευχαριστούμε κι εμείς με τη σειρά μας!

Κι ήρθε η στιγμή της έναρξης της αξιοποίησής του. Πρώτη παρουσία του ρομπότ στην Α' τάξη. Πώς ξεκινήσαμε;

  • Δραστηριότητα 1η: συζητήσαμε για τους αυτοματισμούς που έχουν παρατηρήσει τα παιδιά στον κόσμο γύρω τους: πόρτες που ανοίγουν μόλις τις πλησιάσουμε και κλείνουν στη συνέχεια χωρίς να τις ακουμπήσουμε, βρύσες που ανοίγουν μόλις βάλουμε τα χέρια μας από κάτω τους για να πλυθούμε, αυτοκίνητα που κάνουν θορύβους όταν πλησιάζουμε πολύ άλλα οχήματα κατά το παρκάρισμα, αυτόματο στεγνωτήριο χεριών... Στη συζήτηση αυτή αναφερθήκαμε και στις έννοιες των αισθητήρων και των κινητήρων. Μάλιστα, μερικά παιδιά ήξεραν κάποια πράγματα και βοήθησαν στη συζήτηση.
  • Δραστηριότητα 2η: επίδειξη του ρομπότ thymio. Είδαμε τους αισθητήρες που διαθέτει και τους κινητήρες που συνδέονται με τις ρόδες του.
  • Δραστηριότητα 3η: πειραματιστήκαμε με τη συμπεριφορά του ρομπότ! Χρησιμοποιήσαμε τα δύο από τα προεγκατεστημένα προγράμματά του, ένα που προσπαθεί να αποφύγει το εμπόδιο που βρίσκει μπροστά του κι ένα που ακολουθεί ό,τι βρίσκει μπροστά του. Να μην περιγράψουμε σ' αυτό το σημείο τι έγινε... Γέλια και χαρές!
  • Δραστηριότητα 5η: θέσαμε ένα μαρκαδόρο στο ρομπότ για να δούμε το ίχνος που αφήνει. Μας "πρόδωσε" όμως ο μαρκαδόρος και θα το ξαναπροσπαθήσουμε πιο οργανωμένοι.
  • Δραστηριότητα 4η: με δικό μας πρόγραμμα από τον υπολογιστή μας το είχαμε ρυθμίσει έτσι ώστε να εκτελεί εντολές ανάλογα με τα βελάκια που πατάμε στο thymio: αριστερά, δεξιά και εμπρός. Βάλαμε εμπόδια τα οποία έπρεπε να αποφύγει κατάλληλα.

Ευχαριστούμε τη συνάδελφο Γενεκίδου Νικολέτα για ένα μέρος της φωτογράφισης και της βιντεοσκόπησης. Ένα δείγμα από το κλίμα που επικράτησε στην τάξη, στο παρακάτω video:

Ιωσηφίδου Μαρία - εκπαιδευτικός της τάξης (ειδικότητα Πληροφορικής)

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276274

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.