'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

"η μουσική ταξιδεύει" - 5.0 out of 5 based on 2 votes
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 2
ΧειρότεροΚαλύτερο 

«Η Μουσική ταξιδεύει»…

 …είναι ο τίτλος του πολιτιστικού προγράμματος που εμπνεύστηκε από διάφορα κεφάλαια των βιβλίων της μουσικής

…είναι ένα όμορφο ταξίδι γεμάτο μουσική , μέσα από το οποίο γνωρίσαμε τους πολιτισμούς , τις μουσικές και τα μουσικά όργανα άλλων χωρών.

…είναι ο τίτλος της ταινίας που δημιουργήσαμε  με την τεχνοτροπία του κινούμενου σχεδίου – animation.

Η ταινία  χτίστηκε σιγά- σιγά με πολύ φαντασία , μεράκι και …υπομονή!!!

Για την δημιουργία της ταινίας ασχοληθήκαμε 94 μαθητές (!!!) από τις τάξεις Δ1, Δ2,  Ε1, Ε2, ΣΤ1, ΣΤ2:

  • συλλέξαμε   πληροφορίες για τον πολιτισμό και τη μουσική διάφορων χωρών,
  • σχεδιάσαμε τους πρωταγωνιστές  και τα σκηνικά,
  • κατασκευάσαμε το μεταφορικό μέσο που μας ταξίδεψε,
  • ζωγραφίσαμε τα μουσικά όργανα, τον χάρτη και τα  αξιοθέατα κάθε χώρας,
  • ηχογραφήσαμε τους διαλόγους, 
  • ηχογραφήσαμε το τραγούδι του τέλους
  • παράλληλα είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε τραγούδια από άλλες χώρες.

Ο συντονισμός όλων αυτών ήταν πολύ δύσκολος γιατί εκτός ότι έπρεπε να μοιραστεί το σενάριο ισάξια στα έξι τμήματα, έπρεπε η αίθουσα της μουσικής να  μεταμορφωθεί αρχικά σε αίθουσα εικαστικών και μετά σε στούντιο φωτογράφισης animation για να γίνει η λήψη των φωτογραφιών που χρησιμοποιήσαμε στην ταινία.

Πολύ δύσκολο εγχείρημα δεδομένου ότι δεν υπήρχε ο κατάλληλος εξοπλισμός.
Η φωτογραφική μηχανή ήταν απλή χωρίς ιδιαίτερη ποιότητα λήψης και τελείωνε συνέχεια η μπαταρία της.
Ο τρίποδας που στήριζε τη φωτογραφική, έτσι ώστε να κοιτάει προς τα κάτω, ήταν αυτοσχέδιος και όχι πολύ σταθερός όπως θα έπρεπε.
Ακόμα και ο φωτισμός μας δυσκόλεψε γιατί έπρεπε να βασιστούμε στο φως που έμπαινε από τα παράθυρα,  το οποίο δεν είχε την ίδια φωτεινότητα κατά τη διάρκεια της  ημέρας με αποτέλεσμα να δημιουργούνται διαφορετικές  σκιές και να πρέπει να επαναλαμβάνουμε τις λήψεις. Ούτε το φλας μας εξυπηρετούσε γιατί δημιουργούσε μία έντονη λάμψη μόνο στο κέντρο της φωτογραφίας.

Κάτι άλλο που μας δυσκόλεψε ήταν ότι έπρεπε η φωτογράφιση να γίνει σε μία διδακτική ώρα, γιατί  έχουμε μουσική μόνο μία ώρα την εβδομάδα και δεν μας έφτανε ο χρόνος. Έτσι 94 μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες επί δύο συνεχόμενες ημέρες,  επί επτά ώρες την ημέρα χρειάστηκε να βγάλουμε 2000 φωτογραφίες (!!!!!) για να μπορέσουμε να αποδώσουμε την κίνηση της ταινίας «καρέ- καρέ». Στη συνέχεια οι φωτογραφίες  επεξεργάστηκαν από τη μουσικό μας με ένα πρόγραμμα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή που κάνει μοντάζ.

Το μοντάζ ήταν πολύ χρονοβόρο – αμέτρητες ώρες… αμέτρητες εβδομάδες!!!- γιατί έπρεπε να συγχρονιστεί η ταχύτητα – το τέμπο της μουσικής με την κίνηση της ταινίας έτσι στα περισσότερα σημεία έγινε επεξεργασία σε κάθε φωτογραφία χωριστά.
Κάτι ξέρουν οι καλλιτέχνες που λένε  «η τέχνη απαιτεί θυσίες» !!!!!!!

Γιατί το animation είναι μια τέχνη με την οποία  είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε  μέσα στο μάθημα της μουσικής.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ:  ΕΙΡΗΝΗ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ Π.Ε.16

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276547

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.