Κυκλάδες
Σύρος
Ποσειδωνία Σύρου
κυκλαδικός πολιτισμός
η αρχόντισσα των Κυκλάδων
το Δημαρχείο Ποσειδωνίας
Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου
Η ΣΤ' έχει έμπνευση
Τα παιδιά της ΣΤ' τάξης ασκήθηκαν στον προγραμματισμό μέσα από το περιβάλλον του Scratch. Μία ιδιαίτερη έννοια με την οποία ήρθαν σε επαφή είναι αυτή της μεταβλητής, μια αρκετά δύσκολη έννοια. Ολοκλήρωσαν ασκήσεις όπου ήρθαν σε επαφή με τους τρόπους έναρξης του προγράμματος και λήξης του, με δομές ελέγχου (αν συβεί κάτι τότε....), με δομές επανάληψης (για πάντα...), με τους αισθητήρες (αν ακουμήσει τη φιγούρα... - αν ακουμπήσει το χρώμα...). Κι όλα αυτά μ' έναν παιγνιώδη τρόπο επιλέγοντας υπόβαθρα και φιγούρες.
Κι ήρθε η ώρα να φτιάξουν το δικό τους παιχνίδι!
![]() |
![]() |
![]() |
|
Τα παιδιά κατέγραψαν το σενάριό τους στο φύλλο εργασίας που τους δόθηκε. Διάλεξαν το υπόβαθρο, καθόρισαν το ρόλο για κάθε φιγούρα που θα χρησιμοποιούσαν, αποφάσισαν αν θα χρησιμοποιούσαν χρονόμετρο και μεταβλητές, αν θα έπαιζαν το παιχνίδι ένας ή δύο παίκτες, ασχολήθηκαν με τις οδηγίες προς τους παίκτες, "μετέφρασαν" τη δομή του παιχνιδιού σε δομές προγραμματιστικού ελέγχου και δομές επανάληψης. Και δοκίμαζαν το παιχνίδι κάθε τόσο. Κι όταν κάτι δεν λειτουργούσε καλά, χρειαζόταν να ξανασκεφτούν τις εντολές που είχαν χρησιμοποιήσει κι αποφάσιζαν για το τρόπο επίλυσης του προβλήματος που προέκυπτε. Άλλες εντολές; Σε διαφορετική θέση μέσα στον κώδικα;
Και το παιχνίδι έγινε! Το δικό τους παιχνίδι!
Για να παίξετε τα παιχνίδια αυτά μπορείτε να οδηγηθείτε εδώ.
Καλή σας διασκέδαση!
Μαρία Ιωσηφίδου - η εκπαιδευτικός της τάξης (ειδικότητα Πληροφορικής)
Σχόλια
Καλή συνέχεια και στο Γυμνάσιο.
Τροφοδοσία RSS για τα σχόλια αυτού του άρθρου.