Κυκλάδες
Σύρος
Ποσειδωνία Σύρου
κυκλαδικός πολιτισμός
η αρχόντισσα των Κυκλάδων
το Δημαρχείο Ποσειδωνίας
Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου
TALOS - τα παραμύθια κι οι ρομποτικές κατασκευές
Σχετικά άρθρα: |
Στο πλαίσιο της δράσης STEM με την υποστήριξη της Εθνικής Υπηρεσίας υποστήριξης eTwinning συνεχίσαμε με τα παιδιά της Δ2' τάξης τις δραστηριότητές μας. (Δείτε και σχετικό άρθρο για τις προηγούμενες δραστηριότητες).
Μέσα στο περιβάλλον του twinspace δημιουργήσαμε παραμύθια στα οποία συγγράφαμε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία κι έτσι προέκυψαν πραγματικά συνεργατικά παραμύθια. Μια - δυο προτάσεις μια ομάδα από ένα σχολείο, μια - δυο προτάσεις μια άλλη ομάδα από ένα άλλο σχολείο. Φυσικά, οι ιστορίες των παραμυθιών ήταν σχετικές κι είχαν ήρως ρομπότ. Τι άλλο;
Κι ασφαλώς, ασχοληθήκαμε και με τις ρομποτικές κατασκευές. Είδαμε τα ιδιαίτερα στοιχεία τους για τα οποία εξηγήσαμε και πώς λειτουργούν: τα hubs, οι κινητήρες, τα γρανάζια, οι άξονες, οι αισθητήρες. Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο με άλλες ρομποτικές κατασκευές που έχουν ήδη δημιουργήσει ομάδες ρομποτικής του σχολείου μας και από αυτά αντλήσαμε πληροφορίες για τη λειτουργία των ρομπότ.
Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε 4 υπο-ομάδες και διαχειριστήκαμε για τις κατασκευές τα δύο σετ ρομποτικής που διαθέταμε τότε (ένα από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και ένα από την Εθνική Υπηρεσία υποστήριξης eTwinning - τους οποίους κι ευχαριστούμε θερμά). Οι μαθητές κι οι μαθήτριες κατασκεύασαν, βάσει οδηγιών, δύο οχήματα: ένα αυτοκίνητο αγώνων και το milo, ένα όχημα ανιχνευτή. Τοποθετήσαμε αισθητήρες απόστασης κι αρχίσαμε τον προγραμματισμό στο προγραμματιστικό περιβάλλον του Scratch. Θέσαμε σε κίνηση τα οχήματα, στην αρχή χωρίς αισθητήρες, και στη συνέχεια προγραμματίζοντας ώστε να κινούνται μπροστά και στα εμπόδια είτε να σταματούν είτε να κινούνται προς τα πίσω. Οι δοκιμές πολλές όπως κι οι παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα αλλά και τα σχόλια κι... η αγωνία κι η χαρά!
Μαρία Ιωσηφίδου - εκπαιδευτικός της τάξης (ειδικότητα Πληροφορικής)
Σχόλια
Τροφοδοσία RSS για τα σχόλια αυτού του άρθρου.