'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

το σχολείο κι η συνοικία μας - 5.0 out of 5 based on 2 votes
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 2
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Το σχολείο μας, η συνοικία μας κι ο προσανατολισμός

Με αφορμή την Ενότητα "Το Σχολείο" της Μελέτης Περιβάλλοντος η Β΄ τάξη του σχολείου μας ασχολήθηκε με αυτό το θέμα ως εξής:

  • Περιηγηθήκαμε  στους  χώρους του σχολείου μας για να δούμε που βρίσκεται η κάθε τάξη φέτος και για να διαπιστώσουμε τυχόν προβλήματα που υπάρχουν στους εξωτερικούς χώρους.
  • Καταγράψαμε και ζωγραφίσαμε ανά ομάδες τους εσωτερικούς, εξωτερικούς χώρους  και την ταυτότητα του σχολείου μας.
  • Κατά την περιήγησή μας διαπιστώσαμε ότι στις αυλές υπάρχουν πολλά σκουπίδια. Έτσι κάποιες φορές φορέσαμε γαντάκια και τα μαζέψαμε. Επειδή όμως θέλαμε να πείσουμε και τους συμμαθητές μας να φροντίζουν την καθαριότητα του σχολείου μας, ζωγραφίσαμε αφίσες, τις οποίες μοιράσαμε στις τάξεις με σκοπό να τους υπενθυμίζουν  να μην πετούν σκουπίδια.
  • Ζητήσαμε από τους μαθητές όλων  των τμημάτων να καταγράψουν, σε σχετικό έντυπο που μοιράσαμε, τα προβλήματα που υπάρχουν στις τάξεις τους  και τις αλλαγές που θα ήθελαν. Έτσι συγκεντρώσαμε τις παρατηρήσεις των παιδιών και γράψαμε γράμμα στον Δήμαρχο, ζητώντας τη βοήθειά του.  Το γράμμα το κοινοποιήσαμε και στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας. Το παραδώσαμε στον Αντιδήμαρχο κατά τη μέρα της επίσκεψής μας στο πολιτιστικό κέντρο.

Ελπίζουμε η προσπάθειά μας να έχει αποτελέσματα.

  • Πήραμε συνέντευξη από τους γονείς μας  σχετικά με τις προσωπικές τους εμπειρίες για το σχολείο τους όταν ήταν μαθητές και κάναμε συγκρίσεις.

Για τις ενότητες «Η συνοικία μου» και «Προσανατολισμός» της Μελέτης Περιβάλλοντος οργανώσαμε περίπατο στη συνοικία μας όπου χωρισμένοι σε ομάδες:

  1. Παρατηρήσαμε κτίρια:  σπίτια, εκκλησίες (ορθόδοξη και καθολική) και δημόσιες υπηρεσίες όπως είναι η έπαυλη Τσιροπινά. Στο δημαρχείο ξεναγηθήκαμε, μάθαμε την ιστορία του κτιρίου και τέλος,  παραδώσαμε στον αντιδήμαρχο την επιστολή που συνθέσαμε για τα προβλήματα του σχολείου μας έπειτα από έρευνα που κάναμε στις υπόλοιπες τάξεις σε προηγούμενη ενότητας της Μελέτης.
  2. Παρατηρήσαμε το φυσικό περιβάλλον.
  3. Παρατηρήσαμε τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν στη γειτονιά μας.
  4. Συναντήσαμε τους ανθρώπους της γειτονιάς.

Κάθε ομάδα είχε αναλάβει να παρατηρήσει ένα από τα παραπάνω, να καταγράψει τις παρατηρήσεις της και να φωτογραφίσει ό,τι της έκανε περισσότερο εντύπωση από αυτά που παρατηρούσε.

Στον περίπατό μας μάθαμε επίσης να προσανατολιζόμαστε στο χώρο κοιτάζοντας την ανατολή ή το ιερό της εκκλησίας.

Αφού επιστρέψαμε στις τάξεις μας, συζητήσαμε τις παρατηρήσεις που συγκεντρώσαμε και ολοκληρώσαμε τη δραστηριότητα αυτή  με εικαστικές συνθέσεις από εικόνες της γειτονιάς.

Επιπλέον, λάβαμε γράμμα του Δημάρχου ως απάντηση στο παραπάνω γράμμα που είχαμε στείλει. Σας το παραθέτουμε παρακάτω μετά από τις φωτογραφίες.

  • city101.JPG
    big image
    city101.JPG
  • city102.JPG
    big image
    city102.JPG
  • city103.JPG
    big image
    city103.JPG
  • city104.JPG
    big image
    city104.JPG
  • city105.JPG
    big image
    city105.JPG
  • city106.JPG
    big image
    city106.JPG
  • city107.JPG
    big image
    city107.JPG
  • city108.JPG
    big image
    city108.JPG
  • city109.JPG
    big image
    city109.JPG
  • city110.JPG
    big image
    city110.JPG

 

Λουίζα Ρούσσου και Γλύκα Τσιρονίκου - Οι δασκάλες της Β΄τάξης

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276554

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.