'

Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας Σύρου

ένα μουσείο γεννιέται - μέρος 1ο - 4.7 out of 5 based on 3 votes
Αξιολόγηση Χρήστη:  / 3
ΧειρότεροΚαλύτερο 

Ένα μουσείο γεννιέται - μέρος 1ο

Σχετικά άρθρα:

Αυτή τη σχολική χρονιά 2014-15 με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ τάξης ασχολιόμαστε μ' ένα μουσείο: με το μουσείο των μέσων γραφής. Ξεκινήσαμε από την αρχαιότητα και καταλήξαμε στο πληκτρολόγιο.

Είδαμε πολλά βίντεο: κάποια στοιχεία για τον δίσκο της Φαιστού, τη γραφή σε πηλό στην αρχαία Μεσοποταμία, πώς φτιαχνόταν ο πάπυρος στην αρχαία Αίγυπτο, ποια ήταν η διαδικασία επεξεργασίας για τη δημιουργία της περγαμηνής, πώς δένονταν τα βιβλία τον Μεσαίωνα, σχεδιαστική τρισδιάστατη απόδοση της μεθόδου της τυπογραφίας, την ηθοποιό Αλίκη Βουγιουκλάκη να γράφει όλο και πιο γρήγορα στη γραφομηχανή, τον ηθοποιό Jerry Lewis να γράφει σε μια αόρατη γραφομηχανή...

Στη συνέχεια χωρισθήκαμε σε ομάδες, όπου κάθε ομάδα ανέλαβε ένα θέμα των μέσων γραφής από τα παρακάτω: πηλός, ξύλο, πάπυρος, περγαμηνή, πένα-μελάνι, γραφομηχανή, μολύβι-στυλό, τυπογραφία, πληκτρολόγιο. Έγινε επίδειξη από την εκπαιδευτικό μιας έτοιμης εργασίας που αφορούσε τον δίσκο της Φαιστού. Κάθε ομάδα, σύμφωνα με το θέμα της, έλαβε ηλεκτρονικά ένα φύλλο εργασίας στο οποίο ήταν ήδη καταχωρημένοι δικτυακοί τόποι στους οποίους θα έβρισκαν σχετικές πληροφορίες καθώς και οδηγίες για το πρώτο μέρος της εργασίας τους που αφορούσε την αποτύπωση των πληροφοριών σε ένα έγγραφο. Για τη δημιουργία του εγγράφου, τους ζητήθηκε να χρησιμοποιήσουν τη διαδικασία αντιγραφής - επικόλλησης, αλλά και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν το κείμενο το οποίο πράγματι καταλαβαίνουν. Επίσης, να χρησιμοποιήσουν τις τεχνικές εισαγωγής εικόνας, εισαγωγής WordArt, μορφοποίησης γραμματοσειράς. Σημαντικό θεωρήθηκε να γίνει αναφορά στις πηγές των πληροφοριών.

Αυτά τα παραπάνω κείμενα θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του βιβλίου που θα αναφέρεται στα μέσα και στις επιφάνειες γραφής του μουσείου μας.

Παράλληλα, είχαμε κι άλλες δραστηριότητες για να εμπλουτίσουμε το μουσείο μας: τα παιδιά χάραξαν σε πηλό, έγραψαν με πένα και ζωγράφισαν σε "πάπυρο".

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις εργασίες των παιδιών σύμφωνα με το θέμα που είχαν αναλάβει καθώς και φωτογραφίες από τις εργασίες τους με τον πηλό:

Μαρία Ιωσηφίδου - η εκπαιδευτικός της τάξης (ειδικότητα Πληροφορικής)

  • clay100.JPG
    big image
    clay100.JPG
  • clay101.JPG
    big image
    clay101.JPG
  • clay102.JPG
    big image
    clay102.JPG
  • clay103.JPG
    big image
    clay103.JPG
  • clay104.JPG
    big image
    clay104.JPG
  • clay105.JPG
    big image
    clay105.JPG
  • clay106.JPG
    big image
    clay106.JPG
  • clay107.JPG
    big image
    clay107.JPG
  • clay108.JPG
    big image
    clay108.JPG
  • clay109.JPG
    big image
    clay109.JPG

Δεν έχετε δικαίωμα να υποβάλετε σχόλια.

Αναζήτηση

ΣΥΝΔΕΣΗ

Παρακαλούμε, δημιουργείστε λογαριασμό. Με τη δημιουργία λογαριασμού: 1.Θα διαθέτουμε το e-mail σας και θα σας στέλνουμε ενημερωτικά μηνύματα. 2.Αν είσαστε συνεδεδεμένοι θα μπορείτε να υποβάλετε σχόλια. Σημειώνουμε ότι, κατά την εγγραφή, θα ήταν προτιμότερο να αναγράφετε το όνομά σας πλήρες σε μικρή ελληνική γραφή. Ευχαριστούμε.

επισκεψιμοτητα

Επισκέπτες
54
Άρθρα
303
Δικτυακοί Σύνδεσμοι
2
Εμφανίσεις Άρθρων
276285

Τελευταία τροποποίηση

  • Last Modified: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 16:54:15.